Tools
Login

ERP - podnikový informační systém

Firemní agenda: sklad, finance, projekty, výroba, půjčovna, kontakty, ...

You are here: Home
Sobota, 16 Pro 2017

Přednosti ERP systému STARTER

Tisk

Chcete mít svoje eventy pod kontrolou?
Hledáte způsob jak zefektivnět vaše firemní procesy?
Potřebujete mít dokonalý přehled nad Vaším materiálem.

Máme pro Vás řešení... Organizační software STARTER pro rentalové a eventové firmy. Naši klienti nám potvrdili, že investici, kterou do nákupu systému vložili, se jim v krátké době vrátila a hlavně umožňuje jim rychleji získávat nové zakázky tím, že rychle a snadno tvoří nabídky.

Leták ke stažení v PDF
ERP-letak-mail-kvalita
Stahujte ZDE

Výhody a přednosti:

  • Nesrovnatelé zrychlení a zefektivnění procesu řešení projektů v našem oboru.
  • Ušetření nákladů a času. Potřeba nižšího počtu řešitelů akcí - manažerů pro ekvivalentní množství akcí.
  • Přístup manažerů a techniků k paralelně probíhajícím projektům a zefektivnění předávání informací v reálném čase.
  • Online přístup z kteréhokoli místa internetu.
  • Eliminování chyb vyvarováním se přepisováním a dublování dat a informací.
  • Přístup k akcím přes přehledný kalendář akcí.
  • Rychlé zjištění výskytu materiálu přes přehledný blokační skladový systém.
  • Zefektivnění zadávání informací - Rychlá tvorba kalkulací, která v nesrovnatelné kratší době ve společném kroku blokuje materiál. Připravuje materiál k nakládce a přednastavuje databázové informace do následně generovaných dokumentů.
  • Rychlá tvorba projektů.
  • Možnost klonování pravidelně probíhajících nebo se opakujících akcí.
  • Efektivní a nesrovnatelně rychlejší tvorba dokumentů jako jsou smlouvy, předávací protokoly, zápůjční listy a materiál k nakládce pro techniky.
  • Možnost tvorby materiálových setů a pod jednou hlavičkou s tím spojená možnost blokace vícero produktů najednou.
  • Možnost zpětné kontroly použití materiálu.
  • Možnost editace ve všech krocích.
  • Tvorba databáze klientů a kontaktů.
  • Tvorba databáze akcí a použití materiálu.
  • Možnost z databáze následně získávat data pro tvorbu statistik (ty teda ještě moc nejsou:-) což umožňuje efektivnější manažerské rozhodování.
  • Přehled o práci manažerů.
  • Přehled o obratech.
  • Vše propojené s modulem fakturace, která získává data z již zadaných informací při tvorbě projektů.
  • Možnost exportu faktur do systému pohoda.


Nevýhody:
Rychlost s jakou se naučíte ovládat uživatelsky jednoduchý systém Vám může zavařit Váš laptop.:-)

Máme k dispozici videa, ukazující práci v systému - můžeme zaslat, ale raději Vám systém ukážeme na vlastní prezentaci - Kontaktujte nás.