Tools
Login

ERP - podnikový informační systém

Firemní agenda: sklad, finance, projekty, výroba, půjčovna, kontakty, ...

You are here: Home » Představení systému » Paušál
Sobota, 21 Říj 2017

Paušál - měsíční platby

Tisk

Výhoda outsourcingu v případě ERPe spočívá ve výrazné úspoře nákladů:

Personálních

- Při provozu systému na vlastním serveru je nutno zaměstnat min. 1 zaměstnance pro IT správu (od 25 000,- Kč/měs.).
- Náklady na IT zaměstnance tedy ročně budou min. 300 000,- Kč, kdežto i s počáteční platbou za zavedení systému stojí outsourcing ročně od 98 000,- Kč. To je úspora 202 000,- Kč/rok jen na personálních nákladech.

 

Materiálních 

- V rámci outsourcingu hostujeme na našich vlastních zabezpečených serverech, kde veškerá zodpovědnost a náklady na jejich provoz a údržbu jsou na straně Agionetu.
- Pořizovací cena základního serveru přitom činí kolem 20 000,- Kč + nutné náklady na provoz v podobě elektřiny, servisních prací a údržby.

Základní měsíční paušál 7 000,- Kč obsahuje:

yesLicenci systému ERPe na 1 měsíc 

yesZabezpečený webhosting  

yesMožnosti upgradu systému  

yesTechnickou podporu a údržbu systému v rozsahu 3 hodin práce

- Možnost připlatit si další práce.
yesKapacitu 1 GB pro Vaše data
- Systém samotný má velikost 48 MB (u klienta po 1,5 roce používání, s každodenní fakturací pomocí generování PDF souborů je objem dat 600 MB).
(Tato nabídka platí při sepsání smlouvy s dobou trvání min. 2 roky.)

Poplatek za zavedení systému 21 000,- Kč zahrnuje:

yesZprovoznění na našem zabezpečeném serveru
yesPřidání a zprovoznění uživatelských účtů
yesZprovoznění systému u klienta
yesPočáteční školení pro uživatelskou obsluhu systému
Dále pak platíte měsíční paušál ve výši 7 000,- Kč.


Rozdíly v konečné ceně paušálu – příplatkové položky:

yesDalší údržba a servis systému
- 500,- Kč/h práce.
- V případě nutnosti osobní návštěvy klienta je vyúčtována i cesta ke klientovi.
yesPoskytovaný prostor pro data systému
- Základní prostor 1 GB lze dále rozšířit.

 

Položky navíc, účtované mimo paušál

Programování nových modulů na zakázku
- 600,- Kč/h práce.
- V případě nutnosti osobní návštěvy klienta je vyúčtována i cesta ke klientovi.
Napojování a stávajícího software a jeho integrace do systému – pokud je to technicky proveditelné
- 600,- Kč/h práce.
- V případě nutnosti osobní návštěvy klienta je vyúčtována i cesta ke klientovi.
Plnění systému poskytnutými daty
- 500,- Kč/h práce.
- Převod dat probíhá automatizovaně za pomocí softwaru pro import – výrazně zkracuje potřebný čas a tím i konečné náklady.
Nadstandartní (více uživatelů najednou) nebo opakované školení 


banner_EU

DEMO vstup

banner_vyzkouejte

banner_kontakt

Zkušenost zákazníka

„Zavedení Starteru do každodenního běhu Start Production nám výrazným způsobem zpřehlednilo průběh každodenních činností, přehled o materiálu, který se pohybuje všemožně po republice a v neposlední řadě také ulehčilo tvorbu nabídek a následných kalkulací. Agionet nám podle našich potřeb určité části systému poupravil a doplnil tak, aby přesně dělal to, co chceme.“ Karel Bezušek, jednatel Start Production, s. r. o.