Tools
Login

ERP - podnikový informační systém

Firemní agenda: sklad, finance, projekty, výroba, půjčovna, kontakty, ...

You are here: Home » Reference
Sobota, 21 Říj 2017

Starter - případová studie

Tisk

Zúčastněné společnosti


Start Production

Obchodní činnost Start Production s. r. o. se zaměřuje na pronájem a realizaci ground supportových systémů a exteriérových zastřešení, pódií, tanečních parketů, tribun, pojízdných pódií, party stanů, mobilního vytápění a pronájem inventáře.

Logo_web

Agionet

Agionet, s. r. o. vznikl již v roce 1999 jako společenství grafiků a programátorů, rozhodnutých se společně věnovat webdesignu, počítačové grafice a programování, především internetových aplikací. Postupně, s příchodem specialistů, se rozsah služeb výrazně rozrostl a nyní navíc zahrnuje 3D modelování s animací, video - natáčení, střih, efekty - kompletní postprodukci i tvorbu televizních pořadů.

Logo_Agionet_mini


Výchozí situace Start Production

Při rozsahu poskytovaných služeb a s tím spojeným množstvím materiálu udržet přehled v:

- Zakázkách
- Materiálu
- Lidských zdrojích
- Účetnictví

Daná situace je ztížená také řízením společnosti 2 manažery současně.

 

Počáteční stav

Agenda řízení firmy byla řízena do roku 2009 za pomoci následujících nástrojů:

- 4 tabulky v MS Excel
- 3 dokumenty v MS Word (povětšinou šablony)
- Nástěnka s papírovým rozpisem prací
- Papírový plánovací kalendář

 

Při používání výše uvedených nástrojů vznikali komplikace se skladovým hospodářstvím, konflikty v plnění projektů a zakázek, nepřehledné plánování a špatná zpětná kontrola.


Řešení

Správa firemní agendy pomocí software. Na základě open-source ERP systému Dolibarr byla společností Agionet vyvinuta firemní agenda, která dostala název Starter. Její úkol byl zpřehlednit, zefektivnit a zvýšit zisk společnosti Star Production.

dolibarr-screenshot-sklad2

Situace nyní, po aplikaci řešení

Nasazení firemní agendy Starter do Star Production a jeho důsledné využívání má za následek:

-
Předcházení konfliktům při běhu několika projektů současně.
-
Přehled v činnostech společnosti.
-
Vytváření podpůrných statistik k rozhodovacím procesům.
-
Podstatné zlepšení organizace (hlavní podíl interaktivního kalendáře a modulu projekt).
-
Rychlejší a efektivnější tvorba nabídek a následných kalkulací (předpřipravené stavebnice pro různé typy akcí).

„Zavedení Starteru do každodenního běhu Start Production nám výrazným způsobem zpřehlednilo průběh každodenních činností, přehled o materiálu, který se pohybuje všemožně po republice a v neposlední řadě také ulehčilo tvorbu nabídek a následných kalkulací. Agionet nám podle našich potřeb určité části systému poupravil a doplnil tak, aby přesně dělal to, co chceme.“ Karel Bezušek, jednatel Start Production, s. r. o.

DEMO vstup

banner_vyzkouejte

banner_kontakt